Αξιολόγηση των υπηρεσιών μας Το όνομά σας Το email σας (υποχρεωτικό) 1. Ποιος είναι ο λόγος της επίσκεψής σας; ΕργασίαΑναψυχήΆλλος2. Έχετε φιλοξενηθεί ξανά στο ξενοδοχείο "Εν Έαρι"; ΝΑΙΟΧΙ3. Πως πληροφορηθήκατε πρώτη φορά για εμάς; ΣύστασηΔιαφήμισηΜη διαθεσιμότητα αλλούΆλλος4. Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες της υποδοχής; Αμεσότητα-Διακριτικότητα στο check-in ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΕξυπηρέτηση-Ευγένεια-Πληροφόρηση ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΕυχέρεια στο ckeck-out ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη5.Πως θα αξιολογούσατε την κατάσταση του εξοπλισμού του δωματίου σας; ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη6.Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του δωματίου;Καθαριότητα ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΣέρβις ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΤηλεφωνικό κέντρο ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη7. Πως θα αξιολογούσατε το προσωπικό ως προς την υπευθυνότητα και την ευγένεια;Προσωπικό καθαριότητας ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΠροσωπικό σέρβις δωματίου ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη8.Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του καφέ-μπαρ;Σέρβις ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΠρωινό/Καφές/Ποτό ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΠεριβάλλον ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτηΠροσωπικό ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη9.Συνολικά πως θα αξιολογούσατε την σχέση ποιότητα/τιμή;ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη10.Όταν βρεθείτε ξανά στην περιοχή μας σκοπεύετε να επισκεφθείτε το "Εν Έαρι";ΝΑΙΟΧΙΓιατί;11. Τι θα μας προτείνετε για να σας προσφέρουμε μια πιο ευχάριστη διαμονή;Σας ευχαριστούμε