Αξιολόγηση των υπηρεσιών μας Το όνομά σας Το email σας (υποχρεωτικό) 1. Ποιος είναι ο λόγος της επίσκεψής σας; ΕργασίαΑναψυχήΆλλος 2. Έχετε φιλοξενηθεί ξανά στο ξενοδοχείο "Εν Έαρι"; ΝΑΙΟΧΙ 3. Πως πληροφορηθήκατε πρώτη φορά για εμάς; ΣύστασηΔιαφήμισηΜη διαθεσιμότητα αλλούΆλλος 4. Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες της υποδοχής; Αμεσότητα-Διακριτικότητα στο check-in ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Εξυπηρέτηση-Ευγένεια-Πληροφόρηση ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Ευχέρεια στο ckeck-out ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 5.Πως θα αξιολογούσατε την κατάσταση του εξοπλισμού του δωματίου σας; ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 6.Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του δωματίου; Καθαριότητα ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Σέρβις ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Τηλεφωνικό κέντρο ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 7. Πως θα αξιολογούσατε το προσωπικό ως προς την υπευθυνότητα και την ευγένεια; Προσωπικό καθαριότητας ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Προσωπικό σέρβις δωματίου ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 8.Πως θα αξιολογούσατε τις παρεχόμενες υπηρεσίες του καφέ-μπαρ; Σέρβις ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Πρωινό/Καφές/Ποτό ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Περιβάλλον ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη Προσωπικό ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 9.Συνολικά πως θα αξιολογούσατε την σχέση ποιότητα/τιμή; ΆριστηΚαλήΜέτριαΑπαράδεκτη 10.Όταν βρεθείτε ξανά στην περιοχή μας σκοπεύετε να επισκεφθείτε το "Εν Έαρι"; ΝΑΙΟΧΙ Γιατί; 11. Τι θα μας προτείνετε για να σας προσφέρουμε μια πιο ευχάριστη διαμονή; Σας ευχαριστούμε